اخبار روزانه ی فیلم و سریال هالییودی

بعدش چی پیش میاد

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۲۹ ب.ظ

با پایان "خیلی بیشتر" ، Witcher کتاب اول سریال The Last Wish را منفجر کرد و بخش دوم آن را با عنوان "Sword of Destiny" در بسیاری از مطالب پوشاند. این هر دو مجموعه داستان کوتاه هستند که فرمت هیولا هفته ای Witcher را توضیح می دهد.

کتاب El Blood of Elves ، کتاب بعدی به نظر می رسد که پایه دومین فصل خواهد بود (هنگامی که جرالت و سیری با یکدیگر ملاقات می کنند) شمشیر سرنوشت به پایان می رسد. برخلاف کتاب های قبلی ، خون الف ها یک رمان مناسب است. آن را شروع می کند به عنوان "Witcher Saga" شناخته شده ، مجموعه ای پنج کتاب با تمرکز بر روی ژرالت ، سیری ، ینیفر و مبارزات آنها علیه نیلفگارد. فصل اول Witcher تا حد زیادی پشت پرده بود. این نمایش با وجود قطعات موجود ، آماده انتقال به Blood of Elves و فراتر از آن است.

البته از نظر فنی ، کتاب نهایی Witcher که به چاپ رسیده است ، Season of Storms ، در زمان ماجراهای اولیه ژرال صورت می گیرد ، قبل از این که او و سیری رسماً از مسیر عبور کنند. در حالی که Season of Storms یک مجموعه داستان کوتاه نیست ، کاملاً اپیزودیک است و بخش هایی از آن می توانند در بعضی ماجراهای مستقل برای ژرالت و باند سازگار شوند. با این وجود با توجه به مسیر نمایش ، احتمالاً مستقیماً به حماسه خواهیم رفت. دست و پنجه نرم کردن ، مردمی. Witcher تازه کار را شروع کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
محسن آزموده