اخبار روزانه ی فیلم و سریال هالییودی

رونان متهم (نگهبانان کهکشان)

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۲۳ ب.ظ

رونان یک غیرت مذهبی بود که برای ادامه جنگ صلیبی خود برای از بین بردن ژاندار ، با همیشگی یک Infinity Stone تمام تلاش خود را انجام داد ، اما حتی بدون داشتن یکی از این موزه های بسیار قدرتمند ، او هنوز هم یک مبارز جنگجو است. پس از همه ، او به دراکس ناوشکن زباله انداخت بدون اینکه حتی عرق کند. او همچنین روده هایی برای چسباندن آن به تانوس داشت و در واقع بدون عواقب زیادی از دیوانه تایتان دور شد.

نگهبان ها برای رونان هیچ مسابقه ای نداشتند. فوق العاده اسلحه راکون راکون او را ناآرام کرد و نبرد این تیم علیه نیروهای رونان تمام شد که کل ناوگان Xandarian نابود شد و رونان به سطح سیاره رسید. خوشبختانه ، استار لرد توانست به کمک تیم خود (و آن حرکات رقص شیرین و شیرین) آن بی نهایت استون را کنترل کند و آنها از قدرت بی حد و حصر آن برای انفجار این مرد بد به فراموشی استفاده کردند.

Yellowjacket (مورچه)
MCJ Yellowjacket

دنیای سینمایی مارول عادت دارد که فناوری دگرگون کننده جهان را معرفی کند ، بعداً به نوعی آن را نادیده بگیرد ، و دارین کراس کوری استول ، یک YellowTack ، نقش اصلی را در یکی از بزرگترین موفقیت های خود تا به امروز بازی کردند. کراس کل کار خود را در تلاش برای پیروی از پله های هنک پیم گذراند ، سرانجام کدی را برای کپی کردن ذرات Pym که اجازه می دهد کت و شلوار مورچه ها فراهم شود ، خرد کرد - هرچند که او متوجه نمی شود که این مسئله با شیمیایی مغز نیز در این روند اشتباه گرفته است. .

کراس از این فناوری برای قتل غیرقانونی استفاده کرد و یک مقام رسمی را که با تردید او به داخل یک تکه گو و برافروختن او از توالت ، و ساختن کت و شلوار نبرد Yellowjacket خود ، که وی هنگام پوشیدن آن با مورچه اسکات لنگ از آن استفاده می کرد ، استفاده کرد. -من در یک نبرد حماسی که تقریباً کاملاً در یک کیف و یک میز بازی در اتاق خواب دختر اسکات اتفاق می افتد. کت و شلوار Yellowjacket یک فناوری بسیار خطرناک است ، و مردی که ماشه را می کشد واقعاً بی نتیجه بود. خوشبختانه ، Ant-Man توانست آن را کوتاه کند و صلیب را به فراموشی سپرد.

سورتور (ثور: راگناروک)
سورتور

هیچ چیز مانند یک دیو آتشین آتشین (هدف قرار دادن) برای از بین بردن همه چیز و همه افراد در مسیر پیوند ثور و دوستان به سمت یک هدف مشترک وجود ندارد. علاوه بر این Surtur در Thor: Ragnarok نه تنها تیم را به هم می رساند بلکه به معنای واقعی کلمه زمین بازی را مساوی می کرد.

هواداران طنز دیهارد می دانند که سورتور یک شرور بزرگ جهان ثور است. در Thor: Ragnarok ، او تقریباً کمکی است - فقط در بازی افتتاحیه و فینال مخرب ظاهر می شود. این بدان معنی نیست که او برای داستان مهم نیست. در اساطیر نورسی ، کلمه "Ragnarok" به نبرد آخرالزمانی بین خدایان اشاره می کند که منجر به جهانی می شود که توسط آتش ویران می شود.

در حالی که Surtur در واقع هیولائی است که همه مردم آسیگری از آن ترس دارند ، ثور و لوکی او را برای استناد به نبوت راگناروک احضار می کنند. این هلا را شکست می دهد اما به هر قیمتی: حمله او کاملاً آسگارد را تجزیه می کند - شهر را در آسمان به گرد و غبار فرو می اندازد.

جمجمه قرمز (کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو)
جمجمه قرمز

هر فرصتی وجود دارد که به نظر احمقانه بیفتد ، اما Skull Red Hugo Weaving به راحتی به عنوان یکی از اصلی ترین و وحشتناک ترین بدترین ها در جهان سینمایی مارول شناخته می شود. در The Avenger First ، او فرماندهی لشکر نازی با Hydra-Fied خود را کامل می کند ، با سلاح های خطرناک کاملاً خطرناک که توسط Tesseract ساخته شده است. او همچنین به لطف یک تلاش لکه دار برای بازآفرینی سرم Super Soldier که به کاپیتان آمریکا اختیارات خود را داده ، از قدرت فوق العاده ای برخوردار است و او را در سطح قدرت قابل مقایسه ای قرار می دهد. او یکی از اولین شخصیت هایی بود که پتانسیل Tesseract را مشاهده کرد و توانست بیش از 60 سال قبل از S.H.I.E.L.D. اسلحه سازی کند. تلاش کرد تا آن را در The Avengers بفهمم. او اولین شرور بزرگ کاپیتان آمریکا بود و به عنوان یک تعمید جمجمه قرمز با آتش عمل می کرد تا کاپ را برای رویارویی با چالش های دوران مدرن آماده کند.

Kaecilius (دکتر عجیب)
Kaecilius MCU

او ممکن است در پایان شاگرد درمامو بوده باشد ، اما کائشیلیوس مادس میکلسن به اندازه کافی حق خود را مورد تهدید قرار می داد - یک جادوگری بسیار ماهر که به سرکش رفت ، دستور باستان را رها کرد و تلاش کرد تا استادان هنرهای عرفانی را امتحان کند. ، و تقریبا موفق شد. در Doctor Strange ، Kaecilius موفق به از بین بردن دو مورد از پناهگاه ها و قرار دادن نیروهای باستانی در طناب ها می شود و قدرت خود را با سحر و جادو در چند دعوا عالی در برابر دکتر عجیب نشان می دهد. خوشبختانه ، یک عجیب سریع فکر کرد که توانست به طور خلاصه او را در مسیر جادویی به دام بیندازد (به لطف چند پاس گل از Cloak of Levitation). حتی اگر او از نظر فنی پزشک بد لیست B در دکتر استرنج باشد ، او همیشه برای ما لیست A خواهد بود.

The Tinkerer (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)
Tinkerer in Spider-Man: Homecoming

Tinkerer دقیقاً همان شخصیتی است که MCU به آن نیاز داشت ، به همین دلیل که او دقیقاً همان شخصیتی بود که کمیک ها به آن نیاز داشتند.

وقتی فیلم ها شروع می شدند ، شخصیت هایی مانند Whiplash و جاستین هامر حس زیادی ایجاد می کردند - نبوغ شیطانی خود ساخته که می توانستند از فناوری بدخواه خود برای تهدید قهرمانان استفاده کنند. همانطور که آنها ادامه یافتند و گسترش یافتند تا قهرمانان و شرورهای بیشتری را به وجود بیاورند

به این معناست که ما به کسی خواهیم رسید که کاملاً در سطح آنها نبوده باشد ، اما هنوز هم می تواند از مهندس فوق العاده فناوری علمی تخیلی یاد بگیرد و آن را برای افراد بد سطح خیابانی در دسترس کند.

او مطمئناً مورد توجه قرار نگرفته است ، اما کار فایناس میسون در کنار کرکس و شوکرز تجسم ظریف تغییر و تحولاتی است که در یک دهه گذشته در آن فیلم ها از بین رفته است ، از دنیایی که ابرقهرمانان موجود در آن هستند.

The Prowler (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)
The Prowler in Spider-Man: Homecoming

از میان همه چیزهای جالب در مورد Spider-Man: Homecoming ، یکی از قابل توجه ترین چیزها ، چند شخصیتی است که فیلمسازان از دنیای مارول کشیده اند. فراتر از بازیگران اصلی مانند Spider-Man و Vulture ، این فیلمی بود که Shocker ، Scorpion ، Damage Control ، Tinkerer را در اختیار داشت - حتی جیسون یونونو ، بچه ای که اعلام های صبحگاهی را در Midtown High انجام می دهد ، از Untold Tales بیرون کشیده می شود. مرد عنکبوتی.

بهترین ظاهر شرور کوچک تا کنون کاملاً آرون دیویس است که در کمیک ها به عنوان Prowler شناخته می شود. در این فیلم ، وی توسط دونالد گلوور بازی می شود ، که به عنوان یک مرد مستقیم تحت تأثیر قرار گرفتن "بازجویی پیشرفته" از پیتر پارکر عمل می کند. این یکی از بهترین صحنه های طنز در کل MCU است ، اما آنچه واقعاً آن را ویژه می کند ، ذکر دیویس به برادرزاده اش است. همانطور که خوانندگان کمیک می دانند ، خواهرزاده دیویس مایلز مورالس ، دومین مرد عنکبوتی است.

تا آنجا که شرارت پیش می رود ، دیویس چیزی فراتر از توافق تسلیحاتی تسلیحاتی انجام نمی دهد. آیا می خواهید به آینده MCU که شامل مایلز است ، اشاره کنید؟ خیلی جالب است

Crossbones (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی ، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)
crossbones MCU

Brock Rumlow ، فرانک گریلو به عنوان عضو تیم اعتصاب کاپیتان آمریکا در ویندوز سرباز شروع به کار کرد و سرانجام با شروع تلاش برای تصرف خود ، خود را به عنوان عامل هیدرا آشکار ساخت. او بخشی از آن مبارزه آسانسور حماسی با کاپ در آن فیلم بود ، اما در طرف مقابل سپر زخمی شد - پس از رسیدن لبه روی سام ویلسون در جریان مبارزه یک بر یک ، او نتوانست متوجه هلیکوپتر سقوط کند. حق او ، که منجر به آتش سوزی و شکسته راملو شد ، پس از پایان نبرد ، جسد شکسته ای از زباله ها بیرون کشیده شد.

به نظر می رسید که این می تواند برای Crossbones پایان یابد ، اما او جان سالم به در برد تا آخرین تیراندازی را در جنگ داخلی از سرش بگیرد. او با تکان دادن کت و شلوار نبرد به ظاهر خانگی خود ، یک قطعه اکشن فوق العاده را با کاپیتان آمریکا و بیوه بلک مبارزه کرد ، و حتی به لطف قابلیت های کت و شلوار ، برخی از مشت های خرد کننده استخوان را روی کلاه گذاشت. آنقدر پر از نفرت که او به معنای واقعی کلمه خود را با کلاه کنار او منفجر کرد ، حمله نهایی او هنگامی که اسکارلت جادوگر موفق به جابجایی این انفجار شد ، خنثی شد - با بیرون کشیدن جمعی از دیپلمات های واکاندا و جدی شروع به کار وقایع جنگ داخلی.

دورامو (دکتر عجیب)
Dormammu MCU

او یکی از بزرگترین شرورها در دکتر لکه دار است the و MCU در واقع حاکم بسیار قدرتمند Dark Dimension را نسبتاً نزدیک به همتای کمیک خود نگه داشته است ، زیرا سفر دکتر استرنج به تاریکی ابعاد عملاً یک صفحه استیو دیتکو بود که به زندگی منتقل شد. Dormammu یکی از قدرتمندترین شرورها در دنیای سینمایی مارول است که با قدرت نابود کننده جهانی و در ماموریتی برای ادغام دنیای ما با Dark Dimension همراه است. او آنقدر قدرتمند است که دکتر استرنج مجبور شد برای نجات جهان از او پیشی بگیرد و درعمومو را در یک زمان با او به دام انداخت (جایی که دورامو او را بارها و بارها به قتل رساند) تا زمانی که مجبور شد برای آزادی خود چانه بزند. این یکی از باهوش ترین فینال ها در تمام MCU است و Dormammu را در لیست مورد علاقه های ما قرار می دهد.

یون روگ (کاپیتان مارول)
یون-روگ

این نشان که یون درگ در واقع ناخوشایند در کاپیتان مارول است نوعی پیچ و تاب است که به سختی حتی به اخطار اسپویلر نیز احتیاج دارد. این تقریباً نتیجه نهایی از لحظه ای است که فهمیدیم "نسخه" در واقع خلبان آزمایش کارول Danvers در فلاش بک است که شروع به تکان دادن سوراخ های نسخه او از منش کارول می کند. هرچند اینجاست: این پیش بینی بودن باعث بد شدن آن نمی شود.

چیزی که واقعاً کارآیی آن را ایجاد می کند ، همان چیزی است که ما در بسیاری از افراد شرور بزرگ MCU می بینیم و به عقب ابیادیا استین می رود: ثبات شخصیت. یون-روگ هرگز تغییر نمی کند. هیچ چرخشی یا پاشنه چشمگیر وجود ندارد. او واقعاً دوست دارد کارول Danvers بهترین نسخه خودش باشد که می تواند باشد. شما حتی در انتهای فیلم این حس را به دست می آورید که برای تمام مبارزات ضد انفجار فوتون ، او هنوز هم او را به عنوان یک شخص دوست دارد ... یا حداقل ، شخصی که او در حال شکل دادن به اوست ، متناسب با نیازهای همیشه- گسترش امپراتوری Kree. تنها چیزی که آنها را از هم جدا می کند این است که او تصور کاملاً متفاوتی از آنچه که "بهترین نسخه" دارد دارد.

این همه در رویارویی نهایی آنها به سر می برد ، که در آن یون-روگ غرور خود را اعلام می کند (و اعتبار آن را می گیرد) قدرت غیرقابل انکار جدید تازه کارول. این لحظه ای است که وی از موذیانه به غیرقابل تحمل بر می گردد و آنچه را که ممکن است لذت بخش ترین شکست یک شرور در تاریخ MCU باشد ، تنظیم می کند. و واقعاً ، این چیزی نیست که شرورها آنجا هستند؟

اسکندر

er Pierce (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی)
الکساندر پیرس MCU

وقتی مارول رابرت ردفورد را برای یک فیلم ابرقهرمانی امضا کرد ، می دانستید که این یک نقش جالب خواهد بود - و نوبت او به عنوان الکساندر پیرس مطمئنا تحویل داده است. وی به عنوان دبیر حسن شورای امنیت جهانی و دوست قدیمی نیک فیوری ، قهرمانی معرفی شد که به معنای واقعی کلمه جایزه صلح نوبل را رد کرد ... هرچند که در نهایت مشخص شد پیرس بسیاری از رشته ها را در مورد نفوذ هیدرا کشیده است. از SHIELD

این پیرس بود که Project Insight را چوپان کرد ، برنامه ای که برای ایجاد سیستم هلیکوپتر شبکه ای ایجاد شده است که همه در The Winter Soldier می جنگند (و هیدرا قصد داشت از آن برای تصاحب کشور استفاده کند). وی همچنین بمبی را در برچسب نام سایر اعضای شورای امنیت کاشت ، که از آنها برای قتل وحشیانه در هنگام تصاحب تصرف وی استفاده می کند. او تا پایان بدی نیز شرکت کرد و پس از آنکه نیک فیوری دو دور را در سینه او گذاشت ، "سلام هیدرا" را با نفس در حال گفتن گفت. حالا این سخت است.

ماندارین (مرد آهنی 3)
نارنگی MCU

شخصیت بن کینگزلی در Iron Man 3 در واقع واقعی مانداریایی نبود. و کوتاهی که با کلیک فیلم "All Hail the King" داشت ، نشان می داد که آدم بد اخلاقی هنوز هم می تواند در آنجا باشد ، منتظر است که حرکات خود را انجام دهد - اما این "جعلی" است. ماندارین حداقل به ما لرزید ، حداقل تا زمانی که مشخص شد که او واقعاً فقط یک بازیگر خارج از کار به نام Trevor Slattery است که به سختی می توان به یک جعبه 6 لیوان آبجو ، حتی کمتر اسلحه نیز اعتماد کرد.

کینگزلی بخش اعظم نگاه و احساس آنچه را که طرفداران طنز از ماندارین انتظار داشتند را به خود جلب کرد ، و تحویل آزاردهنده او از خطوط مانند "شما هرگز به دیدن من نخواهد آمد" ترس و وحشت است. تا آخر درخشش را از دست می دهد ، اما ماندارین ارائه شده در نیمه اول آن فیلم یکی از ترسناکترین بد در جهان سینمایی مارول است. شاید همه این یک کاروان بوده است ، اما مؤثر بوده است.

استاد بزرگ (ثور: راگناروک)
مادربزرگ MCU

هنگامی که ثور به طور ناگهانی در سیاره آشغال ساکار پیاده می شود ، با شخصیتی بزرگتر از زندگی معروف به مادربزرگ تماس می گیرد. گذشته از خاستگاه های کمیک بوک او ، که باعث می شود شخص 14 میلیون سال سن (او نیز برادر کلکسیونر باشد) ، معرفی استاد بزرگ در Thor: Ragnarok مقدار بسیار مورد نیاز خود را به وضعیت وخیم Thor و Loki اضافه می کند.

علاوه بر جف گلد بلوم به MCU ، تعدادی از عتیقه های سزار فلیکمن در میان هرج و مرج ، اضافه می کند که می تواند ثور را به رویدادی بنام مسابقه قهرمانان پرتاب کند. در حالی که مشخص است که مادربزرگ به عنوان یک مستبد قدرت بر شهروندان ساکار عمل می کند ، چیزی وجود دارد که همه آنها را به این نبرد گلادیاتور سوق می دهد. و در حالی که ثور سرانجام با هالک - که مدت مدیدی در این سیاره گیر افتاده است- همکاری می کند ، استاد بزرگ تمام تلاش خود را می کند تا نبرد مهم باشد. بدیهی است که او سرنوشت خود را در پایان به دست می آورد. اما چیزی به ما می گوید این آخرین چیزی نخواهد بود که از او می بینیم.

Obadiah Stane / Iron Monger (مرد آهنین)
Obidiah Stane MCU

شما باید از جایی شروع کنید که احترام بگذارید ، و جف بریجز ، Obadiah Stane ، Iron Monger ، لحن را برای افراد شرور MCU در اولین فیلم Iron Man تنظیم کرد. استیون Bridges 'باریک لاغر است و به تونی استارک خیانت می کند و در واقع سفر کامل قهرمانش را عملی می کند - بنابراین ، ما واقعاً می توانیم از Stane برای کل جهان سینمایی مارول تشکر کنیم. هنگامی که تلاش برای ترور او در استارک در صحرا ناکام ماند ، استن سرانجام کت و شلوار عظیم آهنین مونگر را برای تلاش و کار خود به پایان رساند. از آنجایی که Iron Monger آسمان را به خطر انداخت ، خیلی تغییر کرده است ، اما مبارزه نهایی او با Iron Man احساس وحشیانه و کثیفی داشت که واقعاً به شما اجازه می دهد احساس نفرتی را که استین نسبت به استارک داشت - داشته باشید و هنوز هم طنین انداز می شود ، حتی در جهانی با ضربات سنگین مانند تانوس. در حال چرخش

Ultron (Avengers: Age of Ultron)
اولترن

بنگرید ، Age of Ultron عالی بود ، اما شکی نیست که این فیلم در اثر جدال بین کارگردان Joss Whedon و Marvel و همچنین این واقعیت که در اصل داستانی برای جلوگیری از جنگ بینهایت بوده است ، مانع شده است. با وجود همه اینها ، جیمز اسپایدر با تهدید تقریباً بی پایان اجسام ربات و طرحی که طرفداران طنز از آن بیرون می زد ، با تهدید فلزی که اولترون بود ، وحشت کاملی به همراه داشت.

او اساساً یک داستان بودجه بلک Black Mirror است که نمونه ای از این مسئله است که چگونه فناوری می تواند بزرگترین معضل ما باشد ، هرچند Ultron این کار را با حیله ای انجام می دهد که فقط اسپایدر می تواند آن را تأمین کند ، و به طور کلامی با تونی استارک بهتر صحبت می کند تا با بسیاری از بدی های غیر روبات. Ultron ، مانند هر شرور بزرگ ، دیدگاه واقعی با برنامه و انگیزه های خود دارد. بدون تردید انسان مشکلات زیادی ایجاد می کند و با نگاه به واقعیت ها ، تصمیم نهایی اولترن مبنی بر اینکه انسان ها و ابرقهرمانان چیزی هستند که باعث می شود جهان به چنین مکانی خطرناک تبدیل شود ، پیچیده و خاص خود را به هم می زند.

هلموت زمو (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)
MCM Helmut Zemo

نسخه بزرگ صفحه نمایش کمیکدهای کاپیتان آمریکا ، هلموت زمو در جنگ داخلی ، فرار جدی از آنچه خوانندگان انتظار داشتند از جمله عدم حضور لباس بنفش متمایز او بودند ، اما شخصیت را بیشتر ازer Pierce (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی) الکساندر پیرس MCU وقتی مارول رابرت ردفورد را برای یک فیلم ابرقهرمانی امضا کرد ، می دانستید که این یک نقش جالب خواهد بود - و نوبت او به عنوان الکساندر پیرس مطمئنا تحویل داده است. وی به عنوان دبیر حسن شورای امنیت جهانی و دوست قدیمی نیک فیوری ، قهرمانی معرفی شد که به معنای واقعی کلمه جایزه صلح نوبل را رد کرد ... هرچند که در نهایت مشخص شد پیرس بسیاری از رشته ها را در مورد نفوذ هیدرا کشیده است. از SHIELD این پیرس بود که Project Insight را چوپان کرد ، برنامه ای که برای ایجاد سیستم هلیکوپتر شبکه ای ایجاد شده است که همه در The Winter Soldier می جنگند (و هیدرا قصد داشت از آن برای تصاحب کشور استفاده کند). وی همچنین بمبی را در برچسب نام سایر اعضای شورای امنیت کاشت ، که از آنها برای قتل وحشیانه در هنگام تصاحب تصرف وی استفاده می کند. او تا پایان بدی نیز شرکت کرد و پس از آنکه نیک فیوری دو دور را در سینه او گذاشت ، "سلام هیدرا" را با نفس در حال گفتن گفت. حالا این سخت است. ماندارین (مرد آهنی 3) نارنگی MCU شخصیت بن کینگزلی در Iron Man 3 در واقع واقعی مانداریایی نبود. و کوتاهی که با کلیک فیلم "All Hail the King" داشت ، نشان می داد که آدم بد اخلاقی هنوز هم می تواند در آنجا باشد ، منتظر است که حرکات خود را انجام دهد - اما این "جعلی" است. ماندارین حداقل به ما لرزید ، حداقل تا زمانی که مشخص شد که او واقعاً فقط یک بازیگر خارج از کار به نام Trevor Slattery است که به سختی می توان به یک جعبه 6 لیوان آبجو ، حتی کمتر اسلحه نیز اعتماد کرد. کینگزلی بخش اعظم نگاه و احساس آنچه را که طرفداران طنز از ماندارین انتظار داشتند را به خود جلب کرد ، و تحویل آزاردهنده او از خطوط مانند "شما هرگز به دیدن من نخواهد آمد" ترس و وحشت است. تا آخر درخشش را از دست می دهد ، اما ماندارین ارائه شده در نیمه اول آن فیلم یکی از ترسناکترین بد در جهان سینمایی مارول است. شاید همه این یک کاروان بوده است ، اما مؤثر بوده است. استاد بزرگ (ثور: راگناروک) مادربزرگ MCU هنگامی که ثور به طور ناگهانی در سیاره آشغال ساکار پیاده می شود ، با شخصیتی بزرگتر از زندگی معروف به مادربزرگ تماس می گیرد. گذشته از خاستگاه های کمیک بوک او ، که باعث می شود شخص 14 میلیون سال سن (او نیز برادر کلکسیونر باشد) ، معرفی استاد بزرگ در Thor: Ragnarok مقدار بسیار مورد نیاز خود را به وضعیت وخیم Thor و Loki اضافه می کند. علاوه بر جف گلد بلوم به MCU ، تعدادی از عتیقه های سزار فلیکمن در میان هرج و مرج ، اضافه می کند که می تواند ثور را به رویدادی بنام مسابقه قهرمانان پرتاب کند. در حالی که مشخص است که مادربزرگ به عنوان یک مستبد قدرت بر شهروندان ساکار عمل می کند ، چیزی وجود دارد که همه آنها را به این نبرد گلادیاتور سوق می دهد. و در حالی که ثور سرانجام با هالک - که مدت مدیدی در این سیاره گیر افتاده است- همکاری می کند ، استاد بزرگ تمام تلاش خود را می کند تا نبرد مهم باشد. بدیهی است که او سرنوشت خود را در پایان به دست می آورد. اما چیزی به ما می گوید این آخرین چیزی نخواهد بود که از او می بینیم. Obadiah Stane / Iron Monger (مرد آهنین) Obidiah Stane MCU شما باید از جایی شروع کنید که احترام بگذارید ، و جف بریجز ، Obadiah Stane ، Iron Monger ، لحن را برای افراد شرور MCU در اولین فیلم Iron Man تنظیم کرد. استیون Bridges 'باریک لاغر است و به تونی استارک خیانت می کند و در واقع سفر کامل قهرمانش را عملی می کند - بنابراین ، ما واقعاً می توانیم از Stane برای کل جهان سینمایی مارول تشکر کنیم. هنگامی که تلاش برای ترور او در استارک در صحرا ناکام ماند ، استن سرانجام کت و شلوار عظیم آهنین مونگر را برای تلاش و کار خود به پایان رساند. از آنجایی که Iron Monger آسمان را به خطر انداخت ، خیلی تغییر کرده است ، اما مبارزه نهایی او با Iron Man احساس وحشیانه و کثیفی داشت که واقعاً به شما اجازه می دهد احساس نفرتی را که استین نسبت به استارک داشت - داشته باشید و هنوز هم طنین انداز می شود ، حتی در جهانی با ضربات سنگین مانند تانوس. در حال چرخش Ultron (Avengers: Age of Ultron) اولترن بنگرید ، Age of Ultron عالی بود ، اما شکی نیست که این فیلم در اثر جدال بین کارگردان Joss Whedon و Marvel و همچنین این واقعیت که در اصل داستانی برای جلوگیری از جنگ بینهایت بوده است ، مانع شده است. با وجود همه اینها ، جیمز اسپایدر با تهدید تقریباً بی پایان اجسام ربات و طرحی که طرفداران طنز از آن بیرون می زد ، با تهدید فلزی که اولترون بود ، وحشت کاملی به همراه داشت. او اساساً یک داستان بودجه بلک Black Mirror است که نمونه ای از این مسئله است که چگونه فناوری می تواند بزرگترین معضل ما باشد ، هرچند Ultron این کار را با حیله ای انجام می دهد که فقط اسپایدر می تواند آن را تأمین کند ، و به طور کلامی با تونی استارک بهتر صحبت می کند تا با بسیاری از بدی های غیر روبات. Ultron ، مانند هر شرور بزرگ ، دیدگاه واقعی با برنامه و انگیزه های خود دارد. بدون تردید انسان مشکلات زیادی ایجاد می کند و با نگاه به واقعیت ها ، تصمیم نهایی اولترن مبنی بر اینکه انسان ها و ابرقهرمانان چیزی هستند که باعث می شود جهان به چنین مکانی خطرناک تبدیل شود ، پیچیده و خاص خود را به هم می زند. هلموت زمو (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) MCM Helmut Zemo نسخه بزرگ صفحه نمایش کمیکدهای کاپیتان آمریکا ، هلموت زمو در جنگ داخلی ، فرار جدی از آنچه خوانندگان انتظار داشتند از جمله عدم حضور لباس بنفش متمایز او بودند ، اما شخصیت را بیشتر از...

به اندازه کافی ظریف اضافه شده تا جبران شود. جالب ترین چیز در مورد Zemo در جنگ داخلی این است که او فقط یک مرد متوسط ​​است - یک مرد باهوش ، مطمئنا ، اما هنوز هم یک شخص معمولی است.

هیچ ابرقدرتی نیست. هیچ برنامه جامع غول پیکر برای تصرف جهان نیست. فقط مردی که می خواهد از مرگ خانواده خود انتقام بگیرد ، و به اندازه کافی عاقلانه برای تحقق بهترین راه برای اخراج انتقامجویان این است که آنها را در مقابل یکدیگر قرار دهد. مطمئناً ، برنامه وی منطقی به چند جهش نیاز دارد ، اما دیدن یک شرور مانند Zemo که در MCU به دنیا آمده بود ، شاداب است. او یک یادآوری عالی است که نیازی به ابرقدرت های سرخور جهان نیست که به قهرمانان قدرتمند کره زمین پول خود را بدست آورند.

آلدریش کیلیان (مرد آهنی 3)
Aldrich Killian MCU

Iron Man 3 یکی از قطب آورترین فیلمهای جهان سینمایی مارول است که دارای یک جعلی حماسی است که نشان می دهد آلدریش کیللیان گای پیرس در واقع بدی بزرگ در پشت یک راز اسرارآمیز بمب گذاری ها و حملات تروریستی جهان است. اسلحه مخفی او؟ Extremeis ، یک فناوری همه کاره است که برای اولین بار در کمیک های Iron Man به نمایش درآمد و در اینجا به عنوان روشی برای گرم کردن بدن فرد مجددا تصور می شود و به معنای واقعی کلمه اندام ها را مجدداً تجدید می کند.

Killian از آن استفاده می کند تا خود را به یک سلاح زنده تبدیل کند ، قادر به دستیابی به پیشرفته ترین لباس های مرد آهنین با دست های برهنه خود است. مهارت خاص او یکی از صحنه های نبرد فنی در MCU را ایجاد می کند که ده ها لباس زره پوش در آن پرواز می کند و توسط Killian به قطعه قطعه می شود. بعضی اوقات دشوار است که باور کنید هر شرور واقعاً می تواند با تونی استارک پا به انگشت پا بگذارد ، اما کیلیان یک کار سخت را انجام داد.

ایگو (نگهبانان کهکشان جلد 2)
کورت راسل به عنوان ایگو

جستجوی پیتر کوئل برای پدرش بخش مهمی از داستان در Guardians of Galaxy Vol بود. 2 ، سفری که او را با چهره ای از کورت راسل روبرو کرد. مدتی طول می کشد که اگو نشان می دهد که او واقعاً شرور فیلم است ، اما وقتی پرده برداری آمد ، کیهانی است (به معنای واقعی کلمه).

در مورد توانایی های ناب ، Ego یکی از قدرتمندترین شرورهای جهان سینمایی مارول است ، درست در همان جا در کنار خود دیوان تیتان تانوس. ایگو اساساً خدایی است ، سیاره ای کامل را در بر می گیرد و قادر است خود را هر طور که ​​بخواهد تجلی کند. طرح جامع او هدف دارد که دسترسی خود را در بیشتر جهان شناخته شده گسترش دهد و بسیاری از زندگی های این فرآیند را از بین ببرد. بهترین قسمت؟ راسل آنقدر خوب می فروشد که شما واقعاً می فهمید که ایگو از کجا می آید ، حتی اگر او روانی باشد که صدها کودک خود را در تلاش برای قدرت کشته است. ایگو مفهوم مسائل پدر را تعریف کرد - نظم بلند در جهانی که قبلاً شامل تونی استارک بود.

Mysterio (مرد عنکبوتی: دور از خانه)
Mysterio in Spider-Man: به دور از خانه

Mysterio بهترین شرور جهان سینمایی مارول نیست ، اما او ممکن است هوشمندانه ترین باشد. بعد از ده سال فیلم با الهام از کمیک ، MCU با Endgame ثابت کرد که نسخه متمایز خود از جهان ابرقهرمان است. این بدان معناست که می تواند کارهایی را انجام دهد که قبلاً هیچ وقت طنز انجام نشده است ، مانند پرش به جلو پنج سال ، دادن یک بچه به تونی استارک یا داشتن بسته ثور در چند پوند اضافی از افسردگی و یک مشکل نوشیدن. سپس ، در اولین فیلم Postgame Marvel ، همانطور که همه ما هنوز درحال جلب توجه هستیم و سعی می کنیم بفهمیم این فیلم ها در حال حاضر به کجا می روند ، Mysterio می آید ، با قول یک مولتی ساز که می تواند اوضاع را به سطح بعدی برساند. . و بعد فهمیدیم که همه اینها فقط یک ترکیب بزرگ است.

نکته درخشان این است که این مسئله مخاطب و شخصیت ها را به خود جلب می کند. مانند Spider-Man ، ما دیدیم که MCU چقدر عجیب و کیهانی می تواند بدست آید ، و بعد از تماشای نخل باستانی روح هالک را از بدن خود بیرون آورده و توضیح می دهیم که چگونه برنامه های زمانی متناوب کار می کنند ، ما آماده ایم که هر چیزی را باور کنیم. حتی آن دسته از ما که همه چیز درباره Mysterio را از طنز می دانیم - افرادی که می دانند توهمات و هنرهای خلاقانه مانند تنها کاری است که شخص انجام می دهد - مجبورند به تئاتر بیایند که شک و تردید ایجاد می کند که شاید این فیلم ها واقعاً یک قهرمانانه معرفی کنند. نسخه شخصیت از عالم متناوب. آیا چیزی غیرواقعی تر از نشان دادن Rocket Raccoon و Proxima Midnight است؟

Mysterio به جای اینکه راهی برای پیشروی باشد ، همه چیز را به همان اولین فیلم Iron Man پیوند می دهد و یکی از موارد بسیاری است که Far From Home را به عنوان بهترین داستان به Infinity Saga تبدیل می کند ... و این قبل از رسیدن به آن نیمه است. اعتبار صحنه و چه ممکن است بدترین اتفاقی باشد که تاکنون برای پیتر پارکر MCU رخ داده است.

کرکس (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)
کرکس MCU

Adrian Toomes ، مایکل کیتون ، آرکین کرکس ، یکی از موارد جدید در جهان سینمایی مارول است ، اما بدون شک او نیز یکی از بهترین هاست. هنگام راه اندازی مجدد Spider-Man برای سومین بار در طی یک دهه ، مارول تصمیم گرفت کمی عمیق تر به درون کانال Spidey بیاورد تا تبهکاری را پیدا کند که قبلاً به مرگ در صفحه بزرگ نرسیده بود (چند Goblins ما واقعاً نیاز داریم؟ ) ، و روی Vulture for Spider-Man فرود آمد: بازگشت به خانه ، و به لطف کیت

در مورد تهدید ، یقه آبی شخصیت ، او به سرعت مورد علاقه هواداران شد.

در دنیای هیولاهای ویرانگر جهان ، کرکس با رویکرد خود قاطعانه در سطح خیابان قرار دارد ، اما این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود او کار کند. نویسندگان داستانهای پشت پرده او را ترک کردند تا تومسس پدر نوجوان پیتر پارکر را خرد کند ، و او تروجان "پدر عصبانی دختر" را به یک سطح کاملاً جدید برد. تیم افکت ها همچنین با زره و نگاه خود کار شگفت انگیز انجام دادند ، با این که شراب کماکان وقتی که در زیر این ماسک قرار دارد ، بسیار وحشتناک و غیر انسانی به نظر می رسد ، طعمه های خود را بدست می آورد.

هلا (ثور: راگناروک)
هلا MCU

از زمان اولین حضور او در تریلرهای Thor: Ragnarok ، کاملاً واضح بود که Hela Cate Blanchett قصد داشت تا این احساس را به وجود آورد. ما هرگز ندیده ایم که ثور مثل یک شخص شرور روبرو شود. هک ، ما هیچ وقت واقعاً بدی مانند هلا ، الهه مرگ را در هیچکدام از پیشنهادهای مارول یا در حرفه متنوع بلانشت ندیده ایم. دقیقاً مثل لوکی قبل از او ، این آدم شرور Asgardian کسی است که مخاطبان بلافاصله دوست دارند از آن متنفر باشند.

هنگامی که لوکی و ثور با مرگ اودین روبرو می شوند ، طلسم شکسته می شود که هلا را به جایی که زمانی حکمرانی اش را برمی گرداند باز می کند: آسگارد. مفهوم یک خواهر مخفی ، طبیعتاً ثور و لوکی را از گارد محافظت می کند. به محض گذراندن اودین ، ​​او در برابر برادران ظاهر می شود و برنامه خود را برای گرفتن جایگاه شایسته خود بر تخت آسگارد ارائه می دهد. برای اثبات نظر خود ، او به راحتی Mjolnir ، چکش ثور را خرد می کند.

سرانجام حقیقت آشکار می شود که هلا زمانی به عنوان اعدام کننده اودین عمل می کرد و ارتش آسگارد را به سوی پیروزی بر تمام نه قلمرو هدایت می کرد. این تاریخچه مخفی به بالا بردن هلا به وضعیت شرور حماسه کمک می کند. نه تنها او بسیار قدرتمند است و باعث می شود که ثور "انتقامجویان" خود را برای بیرون راندن او جمع کند ، انگیزه های او برای حکومت از جایی واقعی و قابل توجیه ناشی می شود. صادقانه بگویم ، بینندگان ممکن است کمی دشوار - حتی برای یک لحظه - برای او ریشه نداشته باشند.

اریک کیملونگر (پلنگ سیاه)
اریک کیملونگر در پلنگ سیاه

به استثنای هیولاهای آشکار نازی مانند جمجمه سرخ ، فیلم های مارول در گفتن داستانهای افراد شرور با انگیزه های پیچیده و حتی قابل اعتماد ، خیلی خوب هستند. شخصیت هایی مانند لوکی ، کرکس ، حتی هلا ، الهه واقعی مرگ ، دلایل بسیار موجهی برای آنچه انجام می دهند ، حتی اگر این دلایل باعث شده اند که آنها دقیقاً از مسیر اشتباه سوق پیدا کنند. با این حال ، هیچ یک از آنها به اندازه اریک کیملونگ دلسوز نیستند.

او در اصل منشأ ابرقهرمانی دارد: پدرش در مقابل او کشته می شود ، میراث سلطنتی او از او سلب می شود و او از این مصیبت ها برای ایجاد انگیزه ی بی امان استفاده می کند و خود را قبل از جستجوی انتقام ، به اوج توانایی های خود می آموزد. این مجموعه کاملاً بسیار نزدیک به بتمن است تا بگوییم Crossbones یا Ultron. وقتی این واقعیت را اضافه می کنید که Killmonge به طور خاص می خواهد به تاریخ مداوم نژادپرستی بپردازد ، سخت نیست که بپذیرید که او نکات بسیار خوبی را ارائه می دهد.

اما کلمه کلیدی "انتقام" است. برای تمام توجیهات Killmonger ، انگیزه اصلی شخصی وی در ایجاد تحمل همان نوع دردی است که او به دنیای اطراف خود تجربه کرده است. حتی اگر او درست باشد ، هدف او تسلط به جای رهبری است ، که او را به یک حریف ایدئولوژیک واقعی برای T'Calla تبدیل می کند. این یکی از مواردی است که نبرد نهایی آنها را رقم می زند ، که در آن هر دو آنها با لباس های تقریباً یکسان سیاه پلنگ هستند ، بسیار خوب: آنها بازتاب یکدیگر هستند ، هر دو متعهد شده اند تا برای رسیدن به آرمانهای خود بدون مرگ ، به مرگ (و فراتر از آن) بجنگند. آنها را به خطر می اندازند

لوکی (انتقامجویان)
Loki MCU

چه کس دیگری می تواند باشد؟ دلیلی وجود دارد که Marvel Studios تصمیم به استفاده از Loki به عنوان شرور اصلی The Avengers گرفت - او یکی از شرورترین و محکم ترین ، محاسبه شده و کاریزماتیک است که تا کنون به صفحه بزرگ آورده است. دلایل خوبی وجود دارد که او نیز بسیار قدرتمند است - قبل از اینکه او بد نرود ، لوکی در کنار ثور جنگید ، بنابراین او تجربه زیادی دارد و به لطف شوخ طبع حیله گرانه و تسلط بر هنرهای تاریک ، مهارت های ترفند دیوانه ای نیز دارد. او همچنین می تواند به شدت بی رحمانه باشد و به عنوان مردی که سریع کولسون را کشیده و S.H.I.E.L.D. را مورد قتل قرار داده ، به بدنام زندگی خواهد کرد. نماینده (او از زمان قیامت در نمایندگان ABC از S.H.I.E.L.D. قیام کرده است ، اما هنوز هم). تام هیدلستون آنقدر بد است که مارول تصمیم گرفت مدت ها پس از آنکه پیشنهاد او برای برتری به دست قهرمانان قدرتمند زمین خنثی شد ، او را حفظ کند. او هنوز برای هالک مسابقه ای ندارد اما چه کسی است؟

تانوس

تانوس شرور جهان سینمایی مارول است. مطمئناً ، ممکن است لوکی تهدید فوری در انتقام جویان باشد ، اما تانوس همان کسی بود که پشت سر او بود که ورود او به صفحه نمایش قبل از این که سرانجام قدم به قدم خود در کانون توجه قرار گیرد ، با نتایج ویرانگر پیش بینی شده بود.

مسئله این است که او فقط یک تهدید بی ذهن نیست. بسیاری از کاراکترها در نسخه سینمایی Thanos قرار داده شده است که با توجه به اینکه بیشتر آن در فیلمی به نمایش درآمده است که در آن نیز قوسهای داستانی به مدت ده سال به مخاطبان نشان داده می شود ، بسیار چشمگیر است.

ens از دیگر شخصیت ها به طور همزمان. با وجود همه اینها ، او نشان داد که همان کیفیتی را دارد که همه بزرگترین شرورها از آن سهیم هستند: فکر می کند درست است او قهرمان داستان خودش است ، تنها کسی که می تواند جهان را از خود پله بکشد و جهان را نجات دهد ، و مایل است هرچه را برای رسیدن به آن هدف قربانی کند. و بعد از اینکه به سخنان خود صادق شد ، به یک زندگی آرام بازنشسته می شود ، خوشحال می شود که دانش خود را انجام داده است و آنچه را که هیچ کس دیگری نتوانسته است به جهان به مکانی بهتر تبدیل کند.

فقط یک مشکل وجود دارد "راه حل قهرمانانه" او نسل کشی در مقیاس کهکشانی است که غیر از آن غیرقابل تصور است. فداکاری هایی که او می کند از خود او نیست ، آنها قتل های بیشتری هستند که به سادگی اهمیتی نمی دهند وقتی که علیه آنچه او قصد دارد با Infinity Stones انجام دهد ، جمع می شوند. در کمیک ها ، اغلب از تانوس به عنوان "نیهیلیست نهایی" یاد می شود ، اما نسخه MCU برعکس است. او به آنچه انجام می دهد بسیار اعتقاد دارد و همین امر باعث می شود او را قانع کننده تر و خطرناک تر کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۶
محسن آزموده