اخبار روزانه ی فیلم و سریال هالییودی

نه فیلم Skywalker Saga سرانجام با Star Wars: Episode IX - Rise of Skywalker به نتیجه نهایی رسید و در سریال 'تاریخ 42 ساله' ما داستانهای بسیار خوبی بدست آورده ایم و خوب ، برخی از آنها نه. بزرگترینها در حالی که سه گانه اصلی تا به امروز در بین طرفداران بسیار پرشور برگزار می شود ، فیلم های prequel برخی از نمونه های پرمخاطب داستان های مضطرب و ناخوشایند باقی می مانند که این حق رای دادن در بعضی مواقع توانایی دارد - و تا آنجا که فیلم های دنباله دار پیش می روند ، بسیار زیبا. تنها چیزی که تصادفی می تواند در مورد آن توافق کند این است که هیچ توافقی وجود ندارد.

این نه فیلم ، به علاوه چند داستان مستقل جالب و جاه طلب ، یکی از موفق ترین سریال های اقتصادی و با نفوذ فرهنگی در تمام دوران ها را تشکیل می دهند. با این وجود ، بسیاری از منتقدین Rise of Skywalker به دلیل عدم موفقیت در ارائه سریال ، لیاقت خود را نشان دادند. این ما را به فکر انداخت: چگونه این یازده فیلم در نگاه حرفه ای ها مقابل یکدیگر قرار می گیرند؟ برای اطلاع از مشورت با متخصص ، بررسی روتین گوجه فرنگی ، روتین گوجه فرنگی - و لیستی را برای شما قرار دادیم که شامل چند تعجب باشد.

جنگ ستارگان: قسمت اول - تهدید فانتوم - 53٪
هنوز هم از جنگ ستارگان: قسمت اول - تهدید فانتوم لوکاسفیلم / دیزنی

در سال 1999 ، طرفداران کاملاً هیجان زده شدند که جورج لوکاس ، خالق جنگ ستارگان ، پس از 17 سال غیبت بازگشت و به ما فانتوم تهدید ، اولین ورود در سه گانه prequel که او مدتهاست در مورد آن صحبت می کرد ، ابراز کرد ، اما ما مطمئن نبودیم که همیشه دریافت می کرد حداقل ، آنها تا وقتی که فیلم را ندیدند ، هیجان زده بودند. به همان اندازه که سعی کردند آن را دوست داشته باشند ، چند مشکل وجود داشت که نمی توان آنها را نادیده گرفت. مشکلاتی مانند قدم زدن در یخبندان ، گفتگوی دلپذیر امضای لوکاس ، و یکی از احمق ترین و پریشان ترین شخصیت ها (البته جار جار بینکس ، البته) در تاریخ جنگ ستارگان.

اکثر داوران احساس مسئولیت نمی کردند که حتی سعی کنند فیلمی را در آغوش بگیرند که بسیاری احساس می کردند مرتکب یک گناه غیرقابل توصیف هستند: کسل کننده بودن. جو مورگنسترن ، وال استریت ژورنال ، با انتقاد از نقد و بررسی او به شکل Q&A Droll ، این فیلم را به عهده گرفت که در سیاست گرفتار شد و آن چه را که واقعاً می خواستیم ، آه ، می گویم ، نبردهای درخشان تر بود. وی نوشت: "آنچه من نمی توانم درک کنم به همین دلیل است که باید جزئیات سیاسی بسیار خسته کننده و انتزاعی باشد." "آیا فرزندان ملت و جهان واقعاً با جنگ های تجاری و تماشای مجلس سنا بدون هیچ چیز لقب می گیرند؟" این یک شکایت رایج بود ، همانطور که واقعیت این بود که گوش دادن به گفتگوها کاملاً دشوار بود بدون اینکه بخندیدید به خنده مشتق کننده. "[این فیلم] - ترکیبی از بحث و گفتگو در مورد محاصره تجارت ، سناتور پالپاتین ایان مک دیرمید به نظر می رسد گناهکار و آناکین Skywalker جیک لوید فریاد می زند" Yippeee! " ایوان رادفورد از CineVue نوشت: "فقط در مورد آویزان شدن با برخی گفتگوهای وحشتناک." "اگر بتوانید لایه های لکه دار و گفتگوی بد را به اندازه کافی دور بیندازید ، هنوز هم می توانید برخی از آن جنگ ستارگان قدیمی را بیابید - این فقط شرم آور است که لذت بردن از آن برای شما هزینه های زیادی را خواهد داشت."

علی رغم حضور یک مسابقه غلاف هیجان و یک مبارزه سه بعدی لامپ های حماسی ، The Phantom Menace شروع ناامید کننده ای برای سه گانه ای بود که بسیاری از طرفداران درست به زودی بدون این کار انجام می دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
محسن آزموده