اخبار روزانه ی فیلم و سریال هالییودی

وقتی هان سولو به مشاوره پسرش بن ، اولین کیلو رن ، در جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکلر بازگشت ، حیرت تقریباً همه را شگفت زده کرد. از همه اینها ، شخصیت محبوب در پایان جنگ غم انگیز به دست فرزندانش در جنگ ستارگان روبرو شده است: نیروی بیدار می شود ، درخواستی را برای کشته شدن انجام داد که بازیگر هریسون فورد برای اولین بار با خالق سریال ها جورج لوکاس دهه ها قبل معرفی کرده بود.

ما از بازگشت هان بیشتر شوکه نشدیم ، از اینکه خود فورد بود. در گفتگوی اخیر با USA Today ، این مرد مشهور مشهور فاش کرد که وی توسط نویسنده-کارگردان J.J. کفپوش شده است. درخواست آبرامز مبنی بر این که او یک بار آخرین بار برای نهمین و اقساط پایانی در حماسه Skywalker حماسه ، نقش نمادین خود را تکرار کند.

"وقتی [آبرامز] از من خواست که این کار را انجام دهم ، گفتم:" شوخی می کنی؟ من مردم! "" فورد به یاد آورد. "او گفت ،" سورتا مرده است. شما می توانید این کار را انجام دهید. " در آن زمان او چیزی ننوشته بود ، اما او گفت ، "این عالی خواهد بود." بنابراین من خوب گفتم. اگر J.J. از شما خواسته است کاری انجام دهید ، احتمالاً شما هم این کار را خواهید کرد. او یک پسر بسیار قانع کننده است. "

ظاهراً چنین است؛ اگر شما فورد را به انتهای عمیق یک استخر انداختید ، احتمالاً نمی توانید او را متقاعد کنید که اگر او اتفاق بیفتد ، شروع به شنا کند. با این حال ، او گفت که او ظاهر دوباره هان را برای خدمت به داستان Rise of Skywalker خوب پیدا کرد ، و این که چشم انداز کار یک بار دیگر با آدام درایور بازیگر کیو رن را پیدا کرد که قابل قبول باشد. فورد گفت: "این یک افزودنی مفید برای داستان و تداوم پیشرفت شخصیت آدام درایور بود." "و شانس انجام یک صحنه دیگر با آدم عالی بود."

هریسون فورد به این مسئله اهمیت می دهد که آیا هان سولو یک روح نیروی در Rise of Skywalker بود
هریسون فورد استوارت C. ویلسون / گتی ایماژ

مصاحبه کننده فورد این ایده روشن را داشت تا از این بازیگر بخواهد نظر خود را در مورد موضوعی که طرفداران از زمان انتشار Rise of Skywalker در مورد آن بحث می کنند ، بپرسند: آیا هان سولو یک روح نیروی بود. همانطور که مطمئناً به خوبی می دانید ، انواع شخصیت ها از طریق نیرو در طی کل حماسه Skywalker Saga ، از Obi-Wan Kenobi گرفته تا خود Luke Skywalker از مردگان برگشته اند - بنابراین ، در نگاه اول ، به نظر می رسد واضح است که هان نیز قادر به بازگشت بود.

هرچند دقیقه صبر کنید: هان هرگز کاربر نیرو نبود ، و او در واقع کاملاً شک داشت که چنین چیزی مانند نیرو حتی تا زمان پیر شدنش وجود داشته است. شاید روح او به نوعی کمک نیرو دریافت کرده ... از لوک ، شاید؟ یا می تواند این باشد که همه موجودات زنده پس از مرگ با نیرو یکی شوند ، بنابراین هان سرانجام توانست به قدرت عرفانی خود ضربه بزند؟ دوباره ، شاید کیو / بن واقعاً مست جلوی صفحه خود شود ، و او چیزهایی را می دید؟ هیچ کس با اطمینان نمی داند ، بنابراین USA Today از فورد خواست تا آن را پاک کند. و آیا او؟ ما به شما سه حدس می زنیم ، و دو مورد اول به حساب نمی آیند.

فورد گفت: "شبح نیرویی؟ من نمی دانم شبح نیرویی چیست". "به کسی نگو. من به اندازه کافی برای ضبط کننده شما با صدای بلند صحبت نمی کنم. من هیچ ایده ای ندارم که یک نیروی Force چیست. و من اهمیتی نمی دهم!"

آه ، بله ... این هریسون فورد است که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم. Star Wars: Rise of Skywalker در تاریخ 17 مارس و در DVD و Blu-ray در تاریخ 31 مارس در سیستم عامل های دیجیتال در دسترس خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
محسن آزموده