اخبار روزانه ی فیلم و سریال هالییودی

Star Wars: Episode IX - Rise of Skywalker - 58٪

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۳۲ ب.ظ

Attack of the Clones فیلمی بود که با تمرکز بر داستان عشق حماسی مورد انتظار بین آناکین Skywalker (هایدن کریستنسن) و Padme Amidala (ناتالی پورتمن) - داستانی که هر بار که این دو شخصیت روی پرده بودند ، فریاد فیلم را متوقف می کرد. فقدان شیمی ناامید کننده آنها تنها بخشی از این مشکل بود ، زیرا گفتگوی لوکاس هرگز به طرز جنجالی بد نبود - اما برخی از داوران متوجه شدند که فیلم توسط آنچه که به اعتقاد برخی از سکانس های اکشن ترسناک بازپرداخت شده بود ، قابل بازخرید است.

"برای محافظت از [آمیدالا] ، ملکه سابق و هم اکنون سناتور سیاره صلح دوست نابو ، [Skywalker] با عاشق شدن با او کد Jedi را می شکند ، هرچند که هیچ گونه گفتگوهای گل آلود و پر گل نمی تواند آن احساسات را برطرف کند." اسکات توبیاس را از AV Club نوشت. "صرفه جویی در یک لحظه لذت بخش با Yoda ، فیلم زیبا و بی اثر باقی می ماند ، بدون احساسات معتبر ، بدون قدرت تجمعی." Morgenstern از وال استریت ژورنال تکرار این ارزیابی را در حالی که فقط لوکاس را برای نوشتن خود سوراخ کرد: "شما نمی توانید بازیگران ، به ویژه جوانان را مقصر بدانید ، وقتی کلمات در دهان آنها تقریباً غیرقابل توصیف است ... و به نظر می رسد جهت آنها را از انرژی خشک می کند. او نوشت.

برخی ناظران ، با این وجود توانستند گذشته از داستان بازیگری چوبی و عشق غیرمذهبی به اعتبار لوکاس بپردازند تا با تهیه یک فیلم مستحکم از لحاظ دیدنی کامل ، لوکس را اعتبار دهند. جوشوا تایلر نوشت: "من این فیلم را دوست دارم زیرا آن چیزی را که من در تمام زندگی خود به دنبالش بودم به من می دهد ... تمام چیزهایی که من فقط از آن رویا دیدن کرده ام از وقتی که اولین بار دیدم لوک در حال سقوط از آن سنگر Death Star برای شکوه است." CinemaBlend. "در پایان ، Attack of the Clones الاغ خود را از آتش بیرون می کشد و نوع ماجراجویی جنگ ستارگان را که همه ما واقعاً منتظر آن بودند ، ارائه می دهد."

Solo: A Star Wars Story - 70٪
هنوز هم از Solo: A Star Wars Story Lucasfilm / Disney

سولو پس از عزیمت فیلمسازان اصلی فیل لرد و کریس میلر به کارگردانی رون هوارد نجات یافت و از برخی راه های مهم ، واقعیتی که به نجات نیاز داشت ، نشان داد. کایل پینیون The Beat's کیل پینیون نوشت: "[فیلمسازان] برای اضافه کردن هانی که شما می شناسید و عاشق آن هستید ، از تریلوژی اصلی تلاش می کنند تا اینکه نسخه جدیدتر و شکل دهنده تری را که می تواند از آن تکامل پیدا کند ، بسازد." "این به وضوح فیلمی است که توسط کمیته ساخته شده است و دست بسیاری روی عرشه دارد."

با این حال ، پس از گذشت تاریخ تولید مشکل فیلم ، اکثر ناظران دریافتند که این فیلم یک فیلم مستحکم و درخشان نیست که بدترین جنایات عدم ایستادگی آن بود. در یک بررسی مثبت ، آلیسون رز از FlickDirect نوشت: "به عنوان یک فیلم مستقل ، Solo: A Star Wars Story از یک طرح خوب ، شخصیت های جالب و صحنه های اکشن خوب برخوردار است. به عنوان بخشی از حق رای دادن کلاسیک ، کمی با آن روبرو می شوید. جدا و جدا شده ... خوب اما عالی نیست. " Amanda Greever از روزنامه تایمز در گفتگو با هم ، اظهار داشت: "این یک فیلم سرگرم کننده است ، اما فقط به دلیل موضوع و شخصیت های آن است. نمی تواند به تنهایی بایستد ... این بسته به چگونگی شما به آن نگاه می کنید. "

نمره RT ناخوشایند تلنگر با این واقعیت منعکس می شد که ، شاید بیش از هر نظر دیگری ، احساسات بیان شده در بررسی های منفی ، عمدتاً مشابه موارد مثبت باشد. جوی مگیدسون از هالیوود نیوز شاید آن را به بهترین شکل خلاصه کرد: "Solo: A Star Wars Story نمایانگر اوج و پایین سریال است." "در پایان ، قطعاً کار می کند ، اما فکر کردن درباره آنچه ممکن است وجود داشته باشد ، برای تفکر جالب است."

جنگ ستارگان: قسمت سوم - انتقام از Sith - 80٪
هنوز هم از جنگ ستارگان: قسمت سوم - انتقام از Sith Lucasfilm / دیزنی

انتقام از Sith که به عنوان بهترین بهترین سه گانه Prequel در نظر گرفته می شود ، از تأکید بر عمل و نوبت آناکین Skywalker به سمت Dark Dark Side بهره مند شد ، کاریستنی که بازگشت کریستینسن بازگشت با جرقه زد. کریستوفر بورلی Toledo Blade نوشت: "جنگ ستارگان دوباره عالی است." "یک فینال فوق العاده ، پرحرارت و شگفت آور که به طرز شگفت انگیزی تأثیر می گذارد به سریالی است که هر آخرین اینچ فرهنگ ما را تحت تأثیر قرار داده است."

همه منتقدان با این فیلم کاملاً هیجان نداشتند - که به هر حال ، هنوز توسط لوکاس سروده شده بود و به همین دلیل دچار برخی گفتگوها و مشکلات پیش آمده مانند پیشینیان خود می شدند. کریستوفر توکی از دیلی میل اظهار داشت: "قسمت سوم دارای همان ایراداتی است که اپیزودهای I و II (گفتگوی وحشتناک و بازیگری بدتر) به علاوه دو نام تجاری جدید - کمبود گیج کننده حس جغرافیایی و تمایل به ترک سوراخ های طرح شکاف." "من کل این چیز را ناامید کننده عظیم یافتم."

هرچند بیشتر منتقدین از نتیجه گیری در مورد سه گانه Prequel ، آخرین فیلم جنگ ستارگان که لوکاس قبل از فروش ملک به دیزنی ساخته بود ، راضی بودند. جان پی مک کارتی از بررسیهای ReelTalk نوشت: "نتیجه گیری مناسب ... لوکاس به سبک قدیمی و روز شنبه ای که از او بدست آمده است ، او را به اولین جنگ ستارگان و کاردستی انقلابی وارد می کند." "حماسه به طور کامل دور می شود زیرا هم امپراتوری و هم دانه های شورش متولد می شوند و جادوی اصلی سال 1977 کشف می شود."

جنگ ستارگان: قسمت ششم - بازگشت

از جدی - 82٪
هنوز هم از Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi Lucasfilm / Disney

بازگشت از جدی در حالی که از نتیجه گیری در مورد سه گانه استفاده می کرد ، در زمان انتشارش بسیار مورد انتظارترین فیلم در تمام دوران بود. به این ترتیب ، نمی تواند کمکی به هواداری چند هوادار کند - اما به طور کلی ، اگر ناقصی به داستان لوک اسکای واکر و دوستانش پایان دهیم ، رضایت بخش است (حداقل تصور می شد که پایان آن زمان پایان می یابد). .

شیلا بنسون از لس آنجلس تایمز نوشت: "با این آخرین چرخه مرکزی جنگ ستارگان ، احساس بسته شدن یک حلقه ، کنار گذاشتن دوستان واقعی وجود دارد." وی گفت: "این با وزن و بلوغ جدیدی به دست می آید که به نظر می رسد کاملاً مناسب است ، اما فیلم هیچکدام از حسهای تفریحی خود را از دست نداده است. ""

همه منتقدان اینقدر قانع نبودند. آرتور نایت از هالیوود ریپورتر ، ضمن اذعان به تصاویری چشمگیر خود ، مستقیم از این فیلم فیلمبرداری کرد و نوشت: "این حس را منتقل می کند که ماشین آلات از قبل شروع به فرسایش کرده اند و خلاقیت برای پوشیدن نازک برای اطمینان از فیلم. در عمل فراوان است ... اما ، با وجود بازیگران عظیمش از مجموعه های جدید بین بخشی که میان محورهاست ، جدی به طرز فجیعی آشنا به نظر می رسد. "

در کل ، با این وجود ، بازگشت جدی به عنوان یک نتیجه کامل برای سه گانه اصلی شناخته شده است - نه به همان خوبی همانطور که خیلی ها امیدوار بودند ، اما نه خیلی بد لعنتی. پیتر استک سناریوی فرانسیسکو نوشت: "اگرچه به نظر می رسد که تقریباً صیقلی به نظر برسد ، تعداد انگشت شماری از صحنه های اکشن چشم نوازنده [هستند] دستیابی به موفقیت ... و وقتی فیلم حرکت می کند ، این کار را با انرژی چشمگیر و سر و صدای عالی انجام می دهد." "دیدن انتهای یک تریلوژی بی حد و حصر بی پایان به نوعی یک توده را در گلو می گذارد."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
محسن آزموده